pudi-padimaa

Tuesday, September 11, 2007

Kool? Mis mõttes..

Akadeemiline puhkus läbi, aga kooli pole veel jõudnud. Ei jõua ka niipea. Sest loengud ei ole nii olulised. Kool hakkab siis, kui praktikumidki - see on siis oktoobris. Esimene aine - psühhiaatria. Kuus nädalat hullumajas. Palju õnne mulle.

Hoolimata kooli mitte minemisest kolisime Kadiga siiski linna tagasi. Õpime uut päevaplaani ja harjume jälle linnaeluga. Tulge meile külla.

Väljas on sügis. Jooge õunamahla, korjake pähkleid. Võtke kartuleid. Tehke midagi kasulikku, noh. Minul on õunamahl tehtud ja kartulid võetud. Minu sügisene hea-olemise-kava näeb ette veel Bertaga kaks korda arsti juures käimise ja Bertale aia ostmise. Ussirohu ma talle juba söötsin sinne. Kas te ka kujutate ette, kui raske on sööta 6 tabletti sisse 55 kg kaaluvale bernhardinile? Mina nüüd kujutan. Järgmine kord teeb seda keegi teine. Ilmselt. Või siis ka mitte.

Mida veel - Ahjal on remont tegemata, Elvas on remont tegemata, Tartus on remont tegemata. Mida me siis üldse teinud oleme? Mina näiteks olen enamik aega last hoidnud. Rollo tegemistest rääkige tema endaga. Eks me vähehaaval edeneme. Selle eest ostsime me endale bussi.

Ja palve kõigile blogilugejatele - andke endast kommentaarides märku. Lihtsalt nii huvi pärast.

Rohkem ei kirjuta, sest Kadi nõuab klaviatuuri enda kätte. Teinekord jälle.

6 Comments:

At 9:49 PM, Blogger kerli said...

vahest kiikame ikka siia, kui meelde tuleb :P
peaks enda lapsele ikka ka mingi lehekülje nikerdama, juba pikemalt plaanis, pole veel jõudnud.

Kerli & Ats Oskar :)

 
At 3:39 PM, Blogger Kai-Epp said...

Tore, et endiselt elus olete :D

 
At 9:29 AM, Blogger Matu said...

Et pigem ostsite veel yhe bussi :P

 
At 5:38 PM, Blogger Niru said...

Ma ka vahel käin siin lehel külas. Mitte et see vabandaks kuidagi välja seda, et ma päriselt külla pole ikka veel jõudnud... zzzz...

 
At 4:56 PM, Blogger Lauriin said...

Ei vabanda jah:P Proovi ikka enne külla jõuda, kui Kadi kooli läheb

 
At 1:07 PM, Blogger s-ing-rid said...

kui sa oma 13o kilose mehe toitmisega hakkama saad, asi siis seda 55kg koera sööta...ei sa aru:)

 

Post a Comment

<< Home