pudi-padimaa

Friday, November 06, 2009

Nutt, hala ja virin!

Tahtsin kirjutada pika monoloogi meditsiinis valitsevast paanikast.
Aga kuna mul on hea tuju, siis ma ei taha ennast sellega praegu närvi ajada.
Tuju, jällegi, on hea, sest:

1) Lumi tuli maha.
2) Petrone Print jagas tasuta raamatuid, millele ma loodetavasti täna ka järgi jõuan.
3) "Mees, kes teadis ussisõnu" lauamäng on ülimalt populaarne.
4) Petrone Print ilmutas raamatu, mille tõlkimise juures ka mina vähe-vähe abiks olin.
5) Kadi käib vabatahtlikult ilma porinata lasteaias.
6) Eile oli palgapäev.
7) Postimehes ei ole täna veel ilmunud ühtegi arste mahategevat artiklit.
8) Residentide palka ei ole veel kärbitud.
9) Saan varsti minna veel ühele koolitusele, loodetavasti asjalikumale kui eelmine.
10) ....siinkohal sai mõte otsa.

Aga 9 asja on ka ikkagi positiivne, mis seal siis ikka.
Küll ma mõnel negatiivsemal hetkel selle monoloogi ka ikkagi ära kirjutan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home