pudi-padimaa

Tuesday, November 21, 2006

...on jälle tuul, mis puhub vere lahjaks...

Et siis sünnipäev edukalt üle elatud ja muidu ka hea olla.
Parima kingituse tiitli saab aga kalli kaasa kingitud Jääääre dvd, millest ma lihtsalt ei saa mööda. Niivõrd hea valik lugusid. Ja isegi minu lemmikud - "Tiivad", "Veel veini" ja "Õhtu Valgas" on kõik olemas. No mida saab veel tahta. Kuigi peale arhiivivideote vaatamist pean ma käsi südamel tunnistama, et need mehed lähevad vanemaks saades ainult ilusamaks. Noor InBoil oli ikka liiga koomiline vaatepilt minu jaoks. Irvitasin südamest läpaka ees oma kümmekond minutit ja läksin siis oma head tuju ka teistega jagama. Ja samas...Söödi nägu, kui ta laulab "Õhtu Valgas" ja seda...sest lõpuks on see minu tuba ka...mai või. Seda lihtsalt peab nägema. Ainuke, millest mul on südamest kahju on see, et ma selle dvd lindistamise kontserdile ise ei jõudnud.
Aga nüüd hakkab nõudepesemismaraton...sest puhtad nõud on lihtsalt otsa saanud. Enam pole seda nõmedat tööd kuhugile lükata, kuivõrd ma ka ei tahaks.
A kas teie teadsite, et Metsatöll tahtis "Soo"-st kaverit teha, aga InBoil ei lubanud?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home