pudi-padimaa

Tuesday, June 01, 2010

Haigus

Ei lase olla.
Mitte et nohu tegelikult mingi eriliselt ohtlik haigus oleks.
Aga ilgelt tigedaks ajab, sest pea on paks ja kurk kergelt valutab ja hingata ei saa.
Ja selle kõige tagajärg on see, et asjad on tegemata ja energiat ei ole ja tohutu väsimus on.
Ja mõelda ei suuda üldse, see on kõige hullem.
Tänud sellegi eest, et osakonnas on vähemalt vähe patsiente. Väga kompetentne ma ilmselt ei ole täna.

Muidu on kõik hästi, laias plaanis. Isegi õppekava sain täna esitatud, plaan on veeta järgmisel aastal aega nii hematoloogia, kardioloogia kui üldintensiivravi osakonnas. Sest ei ole mõtet ennas pidevalt välja vabandada, et ma ei ole infusioonravi just eriti õppinud ja siis teha ravilehtede peal kogu aeg mingit kokandust. Et paneks aga niipalju naatriumi ja niipalju kaaliumi ja vaataks mis välja tuleb. See ei ole tegelikult adekvaatne. Ja seega lähen ma ennast täiendama. Oma kardioloogiliste oskuste koha pealt ma siinkohal sõna ei võta. Kes teavad, need teavad niikuinii:D

Ja mu doktoritöö plaan....läks täna Sotsiaalministeeriumi. Ärge küsige, ma ei saa ise ka enam päris täpselt aru, mis toimub. Kui kunagi aru saama hakkan, siis annan teada.

Aga muidu, tore laager oli nädalavahetusel.

Kalli

0 Comments:

Post a Comment

<< Home