pudi-padimaa

Tuesday, November 28, 2006

Viimased nädalad

Et siis täna kukkus esimene tähtaeg - ehk siis see, mida ultraheli sünnikuupäevaks ennustas. Arvutuslik kuupäev on 05.12 - ehk siis nädala aja pärast. Ja mitte mingit mõtet ei ole mu käest iga päev küsida, et ega sa juba sünnitama ei ole läinud. Küll te kuulete, kui ma lähen. See pidev pärimine ajab mu hoopis närvi ja tigedaks ja siis võib juhtuda, et ma "unustan" teile teatada, kui ma tegelikult ka sünnitama lähen.
Ämm tõi täna lapsele õmmeldud voodiriided. Imearmsad. Üleüldse näeb see titevoodi Ahjal nii "pesa" välja - pehmed valgest sametist hälliääred ja pisikeste roosade lillekestega pehmest flanellist voodipesu. Kohutavalt nunnu. Tahaks ise seal magada. Loodetavasti ikka tuleb tütarlaps:D

Aga nüüd Inxiga sööma. Sest kõht on tühi ja juhe koos. Ja siis mehele Burdat otsima raamatukogust. Hämmastav, mida kõike minu päevaplaan ei sisalda.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home