pudi-padimaa

Tuesday, September 18, 2007

Masendus

Peaksin reedest pühapäevani Mainoris loenguid pidama. Rääkima tudengitele tööohutusest ja -tervishoiust. Kokku 21 akadeemilist tundi. Minul on aga materjali ainult 15 tunni jagu. Kes tahaks mulle 6 tunni jagu veel loenguid valmis teha? Mina ei oska. Juba seda 15 tundi imesin ma suures osas pastakast välja. Mida ma neile sellest teemast ikka niivägapalju õpetan? Kuidagi imelik on neile mingit detailset infot jagada, mida neil tegelikult vaja ei ole, samas ,21 tundi üldist juttu ei ole ka normaalne. Ja mul ei ole kahjuks ka mitte ühtegi head iseseisva töö mõtet.
Antud hetkel seega siis ekspluateerin läpakat, üritades internetiavarustest leida mingit kasutatavat materjali. Siiani ei ole veel õnnestunud.

Laps magab. Niivõrd-kuivõrd. Rinnast võõrutamine ei ole siiani just väga hästi edenenud. Päeval saame hädapärast veel hakkama, aga ööd on rasked. Ka magamisajad on sassis ja segi - ei mingit kindlat rutiini praegu. Raske on see väikese lapse elu.

Ahjaa - mingeid pilte ega videosid ärge niipea oodake. Fotokas on katki.

P.S. Tahan puhkama. Soovitavalt kaugele. Aga mees ei vii.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home