pudi-padimaa

Wednesday, October 03, 2007

Kool on käes

Kaks päeva praktikumides käidud -elu nigu lill. Hommikul ärkan, laps põõnab issiga edasi, mina lähen kööki kohvi jooma ja ajalehte lugema. Siis kiire hambapesu, veel kiirem meik ja minek. Ei mäletagi enam hästi, millal viimati sain hommikuti rahus kohvi juua. Nüüd on see aeg siis jälle käes.
Kool on iseenesest tore. Aju on vahepeal puhanud, jaksan jälle kaasa mõelda ja tegutseda. Rühm on ka õnneks ok -ma ütleks, et võrreldes eelmise aastaga on toimunud võibolla isegi teatav...edasiminek:D Kes teavad, need teavad. Kadi lepib issiga päris hästi - või vähemalt mulle ei kurdeta midagi. Kolm päeva on laps rahulikult päevaund maganud, kui mina tulen, nii et ilmselt suuri probleeme ei ole. Mina olen rõõmsam ja jaksan lapsega rohkem tegeleda - samas on juba praegu näha, kui kõvasti Rollo Kadi külge on kasvanud selle kolme päevaga ja vastupidi. Varem ronis laps ikka minu sülle alati - ja rippus üldse emme küljes. Nüüd enne mõtleb ja vaatab, et kuhu minna ja keda kiusata. Ja ei ole sugugi emme alati esimene valik. Ideaalne pereelu lahendus mu meelest.

Nii et elu on ilus....nigu peldik puude vilus

0 Comments:

Post a Comment

<< Home