pudi-padimaa

Tuesday, January 02, 2007

Et siis jah...

Vahepeal on siis juhtunud see, et meie pisitütreke on juba 3 nädalat vana ja muidu tubli tütarlaps, Kadi nimeks. Antud hetkel magab. Öösel ei maganud, sest nohu on nii suur, et tahab vägisi ära lämmatada ja no mis unest siis saab juttu olla. Praegu on seis natukene parem, laps saab isegi nina kaudu hingata.
Aga üldisi andmeid - oli sündides 48 cm pikk ja 3190 g raske. Praeguseks on tublisti kosunud, loodetavasti on kaal nüüdseks juba sinna 4 kilo kanti. Täpselt ei tea, sest viimasel ajal kaalunud ei ole. Üldises plaanis on ta siiski hea laps, sest suure osa päevast magab rahulolevalt. Kui rahulolu nii suur ei ole, et magada, siis jalutame mööda tuba ringi. Kui mina ära väsin, siis jalutab Rollo. Ja nii see elu meil siis käib.
Nii..aga pikemalt praegu ei räägigi. Sest nohin diivani peal läheb üha nõudlikumaks, aga mina tahan selle une jooksul veel nõud ära pesta ja kohvi juua.
Aaa.....ja head uut aastat teile kõigile
Ja minupoolsed vabandused, et ma ei ole kellelegi ei jõulu-ega uusaastatervitusi saatnud. Puhas laiskus, muide. Järgimine aasta olen tublim. Luban. See on siis nüüd minu uusaastalubadus

0 Comments:

Post a Comment

<< Home