pudi-padimaa

Tuesday, February 12, 2008

..juua täis peaga..

Pealkiri ei vihja muide postituse sisule. Lihtsalt tore lugu on.

Kuidagi harva satun ma viimasel ajal midagi postitama. Üks põhjus on see, et mul lihtsalt ei ole võimalust arvuti taga istuda. Üksikud vähesed hetked, kui Kadi magab, istub arvuti taga mu kallis mees. Ja ma lihtsalt EI VIITSI läpakat kotist välja võtta.

See EI VIITSI on viimase aja läbiv teema. No kohe kuidagi ei viitsi mitte midagi. Siis kuhjad ja kuhjad asju kokku, mingi hetk tekib paanika, siis jooksed ja palvetad, et asjad ikka tehtud saaks. Kui paanika lõpeb, hakkab uuesti kuhjamine. Minul on praegu kuhjamine. Uus paanika hakkab ülehomme, sest reedeks peab olema tehtud ettekanne ja referaat, mida ma ei ole veel alustanud.
Ja EI VIITSI alla läheb ka teine mittepostitamise põhjus - ma lihtsalt ei viitsi kirjutada.

Veidike statistikat viimase mõne aja (no ütleme, et kuu aja) kohta
* häid raamatuid loetud - 2
* häid filme vaadatud - 0
* häid uusi lugusid kuulatud - 2
* häid uusi soenguid tehtud - 0
* häid uusi sõbrapäeva kinke/kaarte ostetud - 0
* häid vanu telefone lõhutud - 1
* viimasesse nelja praktikumi hilinetud - 4
* kahel suulisel eksamil ülipiinlikke momente läbi elatud - 8

Piinlik. Isegi lugeda.

Majaostu plaanid kehtivad ikka veel. Lihtsalt ühtegi normaalset maja pole müügis. Ei taha uuselamut.

Ja veel....ei vist midagi. EI VIITSI, vaadake.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home