pudi-padimaa

Tuesday, March 17, 2009

Tagasi Tartus

Et nüüd siis jälle Tartus tagasi. KARE - eesti keeles erakorraline kardioloogia on siis minu praegune osakond. Ja peab ütlema, et tööd seal just vähe ei ole. Tundub, et see eriala ei ole just minu jaoks. Kuigi mulle meeldib olla haiglas ja patsientidega tegeleda.
Kõik, kes arvasid, et KAREs praktikat tehes saan ma vähemalt kardioloogia selgeks - te eksisite. Ma ei saa siiamaani EKGst suurt midagi aru. Hädapärast saan ma aru, kas seal on midagi valesti või mitte. Kui sedagi. Südame verevarustuse osa on mul ka suhteliselt hägune. SKG valemit suudan ma vaid hädapärast lugeda.
Aga kõige hullem on see, et minu auskultatoorsed oskused on närused. Ma ei suuda siiani mingisuguseid kahinaid välja kuulata, rääkimata nende kandumisest või asukohast südametsüklis. Ainuld perifeerseid pulsse olen ma õppinud katsuma. Aga sellest vist eksamiks ei piisa. Mitte et ka auskulteerimist lõpueksamil muidugi vaja läheks.
Ja nagu siiani ikka - ma EI ole veel hakanud lõpueksamiks õppima.
Loodan niisiis imele:D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home